
នៅពេលដែលមានសំនួរមួយសួរថា តើបុគ្គលិកអស្ចារ្យប្រកបដោយសក្ដានុពលខុសពីបុគ្គលិកល្អដូចម្តេចខ្លះ? សំនួរនេះនឹងមិនមានចម្លើយដូចគ្នានោះឡើយ នៅពេលដែលលោកអ្នកបានសួរមនុស្សផ្សេងៗគ្នា។ ទោះបីជាបែបនេះក្តី បើនៅក្នុងកន្លែងការងាររបស់លោកអ្នក លោកអ្នកសង្កេតឃើញថា មានបុគ្គលិកម្នាក់មានលក្ខណៈសម្បត្តិ ១០ យ៉ាងខាងក្រោមនេះ នោះអាចបញ្ជាក់បានថា បុគ្គលិកនោះជាបុគ្គលិកអស្ចារ្យគួរតែត្រូវបានលើកតម្កើង។
១) អន្ទះសាចង់រៀនសូត្រគ្រប់ទិដ្ឋភាពនៅក្នុងក្រុមហ៊ុន បុគ្គលិកដែលពោរពេញដោយសក្ដានុពលមិនអាចកំណត់ព្រំដែនការចង់ចេះចង់ដឹង ឬ ការស្វែងយល់របស់ខ្លួនត្រឹមតែការងារដែលខ្លួនធ្វើប៉ុណ្ណោះនោះឡើយ។ បុគ្គលិកប្រភេទនេះ មើលឃើញថា នៅមានអ្វីជាច្រើនទៀតដែលខ្លួនអាចទទួលបានពីក្រុមហ៊ុននេះ ហេតុដូច្នេះហើយបានជា ពួកគេចង់រៀនសូត្របង្កើនជំនាញល្អៗរបស់ខ្លួនស្វាគមន៍អ្នករួមការងារគ្រប់ជាន់ថ្នាក់។
តើត្រូវធ្វើដូចម្តេច? អ្នកគ្រប់គ្រង គួរចំណាយពេលវេលាវិនិយោគចំណេះដឹង ជំនាញ បំពាក់បំប៉នដល់បុគ្គលិក ពីយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ គណនេយ្យ ការគ្រប់គ្រង និង ការផ្តល់លទ្ធភាពគ្រប់គ្រាន់ដល់បុគ្គលិកគ្រប់រូបមានឱកាសល្អនៅក្នុងការងាររបស់ខ្លួន។
២) ជួយគ្រប់គ្រង និង ការពារសុវត្ថិភាពក្រុមហ៊ុនគ្រប់ពេលវេលា បុគ្គលិកដែលមានសមត្ថភាពខ្ពស់ ក៏ជាបុគ្គលិកមួយរូបដែលមានទំនួលខុសត្រូវក្នុងក្រុមហ៊ុនរបស់ខ្លួនផងដែរ។ ពួកគេបានព្យាយាមប្រើសមត្ថភាពរបស់ខ្លួនដើម្បីជួយការពារប្រយោជន៍ក្រុមហ៊ុនឲ្យអស់ពីលទ្ធភាពប្រៀបដូចជាផលប្រយោជន៍របស់ខ្លួនផងដែរ ដូចជាការចំណាយ ដោះស្រាយបញ្ហាផ្សេងៗ និង ការជំរុញឲ្យមានភាពជាវិជ្ជមាននៅក្នុងក្រុមហ៊ុនក្នុងរយៈពេលយូរ។ តើត្រូវធ្វើដូចម្តេច? អ្នកគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនត្រូវមានតម្លាភាព ចែករំលែកផលចំណេញ និង គោលការណ៍សមធម៌ដើម្បីជួយឲ្យបុគ្គលិកបង្កើតបានការសម្រេចចិត្តដ៏ត្រឹមត្រូវមួយ។ …ស្ថាបនិក vbuild leaders ប្រាប់ពីទម្លាប់ប្រចាំថ្ងៃចំនួន ១៦សម្រាប់សហគ្រិនឆ្នើម…
៣) បង្កើតឲ្យមានឱកាសនានាដល់ក្រុមហ៊ុន ដើម្បីជួយឲ្យក្រុមហ៊ុនមួយលូតលាស់ បុគ្គលិកដែលមានសក្ដានុពលមិនចាំបាច់ក្លាយទៅជាអ្នកលក់ ឬ អ្នកទីផ្សារដ៏អស្ចារ្យនោះឡើយ។ ការកសាងបណ្ដាញទំនាក់ទំនងដ៏រឹងមាំមួយពីគ្រប់មជ្ឈដ្ឋានរបស់ក្រុមហ៊ុន គឺជាបង្កើតឲ្យមានកាលានុវត្តភាព (ឱកាស)មួយ ជួយជ្រោមជ្រែងជាវិជ្ជមានដល់ក្រុមហ៊ុនរួចស្រេចទៅហើយ ។
តើត្រូវធ្វើដូចម្តេច? អ្នកគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនត្រូវធានាថា បុគ្គលិកគ្រប់រូបបានយល់ពីអ្វីដែលជាគុណតម្លៃរួមរបស់ក្រុមហ៊ុន និង មានភាពងាយស្រួលក្នុងការកំណត់ឱកាសនានា បន្ទាប់មកផ្តល់រង្វាន់លើកទឹកចិត្តចំពោះការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់ពួកគេ។
៤) មានសមត្ថភាពដោះស្រាយបង្ហា ជាជាងបង្កបញ្ហា បុគ្គលិកដែលគួរឲ្យតម្លៃ និង មានសក្ដានុពលបានស្តែងឲ្យឃើញនូវប្រព័ន្ធមួយដែលជាគោលការណ៍នាំមកនូវការអភិវឌ្ឍដល់ក្រុមហ៊ុន សម្រាប់ការផ្លាស់ប្ដូរជាវិជ្ជមានទោះបីជាអ្នកគ្រប់គ្រងរបស់ខ្លួនមិនទាន់បានលើកសំណើឡើងក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាទាំងនោះក៏ដោយ។ តើត្រូវធ្វើដូចម្តេច? អ្នកគ្រប់គ្រងត្រូវធ្វើឲ្យមានភាពទំនាក់ទំនងយ៉ាងច្បាស់លាស់ជាមួយនឹងបុគ្គលិកភ្ជាប់ទៅនឹងបេសកកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុនពីគោលដៅដែលក្រុមហ៊ុនចង់ទៅ និង លើកទឹកចិត្តផ្ដួចផ្ដើមឲ្យមានសន្តិភាពផ្លូវចិត្ត និង សុវត្ថិភាព រួមទាំងការផ្តល់ថាមពលគាំទ្រដល់ការផ្លាស់ប្ដូរនោះ។
៥) បង្ហាញពីការពិតនូវអ្វីដែលនឹងប្រឈមមុខ នេះជាចំណុចពិសេសមួយទៀតរបស់បុគ្គលិកដ៏គួរឲ្យតម្លៃ ត្បិតអីខ្លួនបានយល់ច្បាស់ថា ការលាក់ទុកព័ត៌មានអាក្រក់ៗមិនមែនជារឿងល្អមួយសម្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នានៅក្នុងក្រុមហ៊ុនបាននោះឡើយ។ បុគ្គលិកប្រភេទនេះបានប្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នាពីអ្វីដែលចាំបាច់ មុននឹងមានជួបហានិភ័យអ្វីមួយ និង ស្វែងករវិធីសាស្ត្រជាវិជ្ជមានមួយនៅពេលទំនាក់ទំនងទៅមនុស្សទាំងនោះ។ តើត្រូវធ្វើដូចម្តេច? អ្នកគ្រប់គ្រងត្រូវជំរុញឲ្យមានកិច្ចពិភាក្សា និង ការទំនាក់ទំនងដោយបើកចំហមួយពីអ្វីដែលជាការពិតកំពុងកើតមាននៅក្នុងក្រុមហ៊ុនដោយមិនលាក់លៀម។ …បុគ្គលិកដែលមិនសូវចុះសម្រុងនឹងក្រុមការងារ លេចឡើងសញ្ញាណទាំង ១៣ នេះ…
៦) បង្ហាញពីបទដ្ឋានស្តង់ដារការងារទប់ទល់នឹងភាពអសកម្មក្នុងការងារ បុគ្គលិកដែលអស្ចារ្យ ជានិច្ចកាលបង្ហាញឲ្យឃើញការអនុវត្តប្រកបដោយសមត្ថភាពខ្ពស់លើការងាររបស់ខ្លួន។ បុគ្គលិកប្រភេទនេះបានផ្តល់ទំនុកចិត្តមួយដល់អ្នកគ្រប់គ្រងក្នុងការបំពេញការងាររបស់ខ្លួនជាមួយនឹងស្តង់ដារការងារខ្ពស់ និង ភាពជាអ្នកដឹកនាំដែលកើតចេញពីខ្លួនឯងផ្ទាល់។ តើត្រូវធ្វើដូចម្តេច? អ្នកគ្រប់គ្រងត្រូវបង្ហាញឲ្យមានភាពជាគំរូនៅក្នុងការអនុវត្តការងារ ទន្ទឹមនឹងការផ្តល់រង្វាន់បើកចំហពីអ្វីដែលបុគ្គលិករូបនោះសម្រេចបាន។
៧) ធ្វើការអភិវឌ្ឍន៍ដោយខ្លួនឯង និង អ្នកដទៃទៀត បុគ្គលិកប្រភេទនេះ បានបង្ហាញភាពជាអ្នកដឹកនាំជាគំរូមួយក្នុងការបំពេញការងាររបស់ខ្លួនឲ្យជោគជ័យ និង ជំរុញឲ្យអ្នករួមការងារផ្សេងទៀតជោគជ័យដូចខ្លួនដែរដោយមិនមានការស្អប់ខ្ពើម រើសអើង ឬ បង្កឲ្យមានការថ្នាក់ថ្នាំងចិត្តអ្វីនោះឡើយ។ លើសពីនេះ បុគ្គលិកដ៏អសា្ចរ្យគូសវាសពីអនាគតដ៏ល្អមួយ ដែលមនុស្សគ្រប់គ្នាអាចជោគជ័យដូចគ្នា។ តើត្រូវធ្វើដូចម្តេច? អ្នកគ្រប់គ្រងត្រូវលើកទឹកចិត្តឲ្យមានការអភិវឌ្ឍសមត្ថភាពខ្លួនឯង និង ភាពរីកចម្រើននៅក្នុងក្រុមការងារ ជាមួយនឹងការខិតខំប្រឹងប្រែង រួមទាំងការរៀនសូត្រសម្រាប់អភិវឌ្ឍអាជីពការងារ។
៨) ស្រាវជ្រាវ អនុវត្ត និង ធ្វើឲ្យកាន់តែប្រសើរឡើង គ្មានអ្នកណាម្នាក់អាចចេះគ្រប់យ៉ាងនោះទេ ប៉ុន្តែបុគ្គលិកដែលមានសមត្ថភាពខ្ពស់ គឺជាបុគ្គលិកមួយរូបដែលព្យាយាមសិក្សារៀនសូត្រ អនុវត្ត និង ជំរុញឲ្យមានភាពល្អប្រសើរជាលំដាប់នៅក្នុងក្រុមហ៊ុនពីមួយជំហានទៅមួយជំហាន។ តើត្រូវធ្វើដូចម្តេច? អ្នកគ្រប់គ្រងគួរតែវិនិយោគពេលវេលាមួយចំនួនផ្តល់ឱកាសឲ្យពួកគេចេះស្រាវជ្រាវ និង ស្វែងរកអ្វីដែលមានតម្លៃសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន និង ការអភិវឌ្ឍន៍សមត្ថភាពរបស់ពួកគេ។ ជំរុញឲ្យបុគ្គលិកគ្រប់រូបស្វែងរកចក្ខុវិស័យគម្រោងការងារយ៉ាងស៊ីជម្រៅមួយ និងការផ្តល់រង្វាន់លើកទឹកចិត្តពីសមិទ្ធផលនៃការស្រាវជ្រាវនោះ។ …
៥ ជំហានធ្វើឲ្យទំនាក់ទំនងរវាងក្រុមហ៊ុន និង បុគ្គលិកកាន់តែស្អិតល្មួត…
៩) បង្កើតបរិយាកាសប្រកបដោយសុភមង្គលដល់ក្រុមហ៊ុន បុគ្គលិកអស្ចារ្យបានយល់ពីអ្វីដែលជាថាមភាពនៅក្នុងកន្លែងការងារដែលនោះ គឺតម្លៃការងារ និង មិត្តភាពទៅកាន់មនុស្សគ្រប់គ្នា។ ការស្គាល់ខ្លួនឯងនេះបានធ្វើឲ្យខ្លួនអាចរកឃើញពីអ្វីដែលគួរតែផ្តល់ជូនដល់គ្រួសារ មិត្តភាព និង ការសម្រេចចិត្តនានានៅក្នុងអាជីពការងាររបស់ខ្លួនប្របដោយភាពរីករាយ។ តើត្រូវធ្វើដូចម្តេច? អ្នកគ្រប់គ្រង ត្រូវបង្កើតបរិយាកាសការងារមួយដែលបុគ្គលិកគ្រប់រូបអាចបង្ហាញពីអារម្មណ៍របស់ពួកគេដោយបើកចំហ។ លើកទឹកចិត្តឲ្យពួកគេខិតខំប្រឹងប្រែងធ្វើការងារតាមគ្រប់មធ្យោបាយដើម្បីឈានទៅដល់ការសម្រេចក្តីសុបិន្ដរបស់ពួកគេ។
) ជួយឲ្យអ្នកគ្រប់គ្រងមានការអភិវឌ្ឍដែរ បុគ្គលិកដែលអស្ចារ្យប្រកបដោយសក្ដានុពល មិនត្រឹមតែធ្វើឲ្យខ្លួនឯង និង អ្នករួមការងារទទួលបានជោគជ័យប៉ុណ្ណោះទេ តែថែមទាំងអាចផ្តល់កម្លាំងចិត្តមួយធ្វើឲ្យអ្នកគ្រប់គ្រងមានភាពកក់ក្តៅផងដែរ។ គុណតម្លៃនៃការងារ និង ការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់ខ្លួន បានធ្វើឲ្យអ្នកដឹកនាំមានទឹកចិត្ត និង ចេះអភិវឌ្ឍន៍ខ្លួនតាមបុគ្គលិករូបនេះដែរ។ តើត្រូវធ្វើដូចម្តេច? អ្នកគ្រប់គ្រងត្រូវផ្តល់ការគាំទ្រឲ្យអស់ពីចិត្ត និង ភាពស្មោះត្រង់ដល់បុគ្គលិករូបណាដែលបង្ហាញពីគុណតម្លៃដ៏ល្អ និង ការខិតខំប្រឹងប្រែងដល់ក្រុមហ៊ុន ដើម្បីឲ្យបុគ្គលិកមានអារម្មណ៍ថា សមិទ្ធផលរបស់ខ្លួនត្រូវបានយកចិត្តទុកដាក់ជាសំខាន់៕
from: thebnews.com
Post a Comment